شرکت حمورابی العراق با دارا بودن   وکلای دادگستری عراقی مورد وثوق شرکت ها و اشخاص معتبر ایرانی( که شرح آن در قسمت مشتریان  سایت آمده است)  قبول وکالت می نماید

 وکلای حمورابی العراق مسلط به زبان عربی و فارسی هستند تا با شما به خوبی ارتباط بر قرارنمایند

دعاوی قضایی، انواع مختلفی دارد اما در یک تقسیم‌بندی کلی به دو نوع دعوای حقوقی و دعوای کیفری تقسیم می‌گردد. اشخاص حقیقی یا حقوقی که درصدد اقامه دعوا می‌باشند، باید پیش از هر اقدامی با بهره‌گیری از مشاوره‌های تخصصی، حقوقی یا کیفری بودن موضوع دعوا را تشخیص داده و سپس براساس آن، اقدامات قانونی لازم را انجام دهند.

طرح دعاوی کیفری در عراق  زمانی محمل قانونی دارد که رفتار انجام شده که به تضییع حقوق دیگری انجامیده است، دارای عنوان مجرمانه باشد؛ یعنی قانون‌گذار عراقی  آن را جرم‌انگاری نموده و برای آن مجازات در نظر گرفته باشد. مهم‌ترین اثر مترتب بر طرح دعوای کیفری آن است که در صورت صدور حکم محکومیت، شخص ِمحکوم علاوه بر اینکه ملزم می‌گردد آسیب وارده بر طرف مقابل را جبران نماید، به تحمل مجازات قانونی نیز محکوم می‌شود. این در حالی است که در دعاوی حقوقی، نمی‌توان از دادرس انتظار صدور حکم مجازات شخص محکوم را داشت زیرا اساساً نه وی صلاحیت صدور چنین حکمی را دارد و نه آن‌که رفتار ارتکاب یافته جنبه‌ی مجرمانه دارد که منجر به صدور حکم مجازات برای محکوم شود. در این دعاوی ضمانت‌اجرای قانونی حسب مورد و با توجه به نوع دعوا متفاوت از دعوای کیفری است. با این حال ممکن است پرونده کیفری در مسیری قرار گیرد که برخی از اصحاب دعوا سعی داشته باشند بخاطر منافع خود، امر کیفری را به امر حقوقی بدل نمایند. در این موارد باید توجه داشت که تبدیل امر کیفری به امر حقوقی موجب می‌شود که بخش مهمی از ضمانت‌اجرا در احقاق حق از بین برود و در عمل موجب تحمیل ضرر و زیان بر طرف مقابل گردد.

در صورتی که در هریک از محاکم کیفری عراق دارای دعاوی جاریه هستید یا می خوهید اقدام به طرح دعوی علیه اشخاص عراقی اعم از حققوقی و حقیقی  نمایید می توانید از وکلای با تجربه و مورد وثوق حمورابی العراق استفاده نمایید

خدمات وکالت  شرکت حمورابی العراق  به شرح ذیل است:

قبول دعاوی در کلیه محاکم کیفری حقوقی، ثبتی  شبه قضایی

    • وکالت قضایی در عراق : عبارت است از اینکه شخص در جهت امور دادگاهی خود شخص دیگری را به عنوان نماینده خود در دادگاه معرفی می نماید. این نوع وکالت محدود به امور قضایی است مانند اعطای وکالت به وکلای دادگستری.

    • وکالت غیر قضایی: عبارت است اینکه شخصی به طور رسمی یا عادی جهت انجام امور کاری یا اداری خود به شخص دیگری وکالت می دهد.وکالت ممکن است به طور مطلق و برای تمام امور موکل باشد یا مقید و برای امر یا امور خاصی .

    • وکالت مقید: در این نوع وکالت، مورد وکالت مشخص و معین است

    • وکالت در حضور در همایش ها و  مناقصات و مزایدات به طرفیت  اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی

    •  وکالت در وصول مطالبات درعراق  تضمینی مطابق بند های قرارداد و ایجاد راهکار وصول به طلب خود درعراق

    • مشاوره حقوقی آنلاین  از طریق تلفن، ایمیل ، ویدئو کنفرانس در خصوص طرح دعاوی و وصول مطالبات در عراق

    • وکالت در امور ثبتی در عراق

    • وکالت در امور  ثبت شعبه در عراق

    • وکالت در ثبت برند در عراق

    • وکالت در ثبت نمایندگی در عراق

    • وکالت در  تعیین کارشناس در امور ثبتی در دعاوی غیر منقول

    •   پرونده های ملکی در عراق پرونده های تخصصی با ظرافت کاری بالا هستند و توصیه می شود حتما در این زمینه از وکلای با تجربه بهره مند شوید تا درصد موفقیت پرونده خود را بالا ببرید و بهره گیری از وکیل مجرب در این زمینه می تواند مدافع حقوقی شما در محاکم دادگستری باشد.

    • وکالت در قبول اقدامات اجرایی در ادارات دولتی عراق

امکان کپی مطالب وجود ندارد.